Doorgaan naar hoofdcontent

Wat is het leuk om kerstkaarten te maken met Staedtler Metallic Brushpennen

 

Hallo allemaal vandaag heb ik een review voor jullie over de Metallic brush pennen en de fine liner van het merk Staedtler. Ik heb deze mooie set stiften mogen ontvangen vanDe goedkoopste hobby om voor jullie weer een mooie review te schrijven. Ik ben ze hier ontzettend dankbaar voor en ga natuurlijk mijn best doen om er weer wat leuks van te maken!

Als eerst de tekst van de stiften:
Hoogwaardige metallic penseelpennen
Voor ondoorzichtig schrijven en decoreren op licht en donker papier en op kaart
De ideale pen voor scrapbooking en handletterring
Kan eenvoudig van gladde oppervlakken worden afgeveegd met een vochtige doek
etui met 5 metallic pennen, 1 witte penseelpen, 1 zwarte pigmentvoering

  • De ideale set voor decoratieve tekeningen en creatief schrijven

  • Om opaak te schrijven en decoreren op licht en donker papier evenals op kaartjes.

  • Ideaal voor scrapbooking en wenskaarten.

  • Geen pompen of schudden vereist.

  • Kan met een vochtige doek heel eenvoudig afgeveegd worden van gladde oppervlakken zoals glas en spiegels.

  • Lijnbreedte 1-2 mm


Wat mij meteen opviel aan deze set stiften was dat de stiften stevig in je hand liggen, dat je zowel aan de dop van de stift kunt zien welke kleur de stift heeft maar ook aan de achterkant van de stift. Deze stiften hebben een lange en licht flexibele punt dat is echt ideaal voor vloeiende brush letters. In tegenstelling tot de brush stiften heeft de fineliner een harde punt en ook geen punt punt meer meer een streep. Dat maakt deze pen ideaal voor kalligrafie. Dus je kunt brush en kalligrafie echt super met elkaar combineren. Ik wil graag een kleurenkaart maken maar om deze stiften geen naam hebben gaf ik ze zelf een naam wat ik het er het beste bij vond passen. Op de foto onder deze tekst zie je een foto van mijn kleurenkaart.


 

Wat mij opviel aan de kleuren was dat ze heel helder waren, bijvoorbeeld bij goud lijkt het echt op goud in plaats van brons/bruin en zilver is echt een zilveren tint in plaats van een tint grijs/groen. Daar was ik echt blij door verrast. Wel dacht ik eerst wat moet je met wit want wit op wit kun je niet zien. Maar toen bedacht ik me ineens je kunt ook prima brush letteren op een gekleurde achtergrond, en al snel daarna kreeg ik een ander idee en die laat ik jullie later in de review zien.

Nu we in December zitten lijkt het me leuk om kaartjes te brush letteren voor kerst en oud en nieuw, uiteraard kun je op allerlei andere manieren brushletteren, in een bulletjournal of artjournal ect maar ik kies nu voor kaartjes voor de feestdagen.

Ik begon heel makkelijk met een brush pen te combineren met de fine liner. De fine liner ging echt probleemloos, maar als linkshandige had ik er wel moeite mee om te brush letteren eerst. Want ik veegde de inkt steeds uit waardoor er vlekken kwamen. Toen ben ik eerst met potlood gaan schetsen wat ik wil schrijven en daarna ben ik van achter naar voor gaan handletteren en toen ging het probleemloos. Ik vond de stiften juist super fijn schrijven. Door de flexibele punt gleden de stiften over het papier. Als rechts handig persoon heb je hier uiteraard geen last van. Ohja ik zou je nog vertellen wat voor plan ik had met de witte kleur. Zie je de kaart have a Holly jolly christmas op de foto? Kijk nu naar de letters h-h-c in deze letters staan witte puntjes gemaakt met de witte brush pen. Nu kun je meteen zien dat deze stiften perfect in lagen gebruikt kunnen worden.


Als je van brush letteren houd dan zijn deze stiften echt iets voor jou!

Ben je nu je deze review hebt gelezen ook zo enthousiast over deze brush stiften? Ga dan snel naar de goedkoopste hobby want daar kun je ze kopen.

Extra voorbeelden:

Extra informatie:
Titel: Metallic brush Staedtler
Merk: Staedtler
Prijs: 10,49
Te koop bij: De goedkoopste Hobby






Reacties

Populaire posts van deze blog

STERKTE (met de zonnebloem van Marianne Design)

STERKTE Hallo allemaal, Deze keer heb ik voor  GoedkoopsteHobby.nl , en vooral voor jullie natuurlijk, een 'STERKTE' kaart gemaakt met de mooie nieuwe zonnebloem stans  van Marianne Design. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het idee op pinterest heb gezien, maar dit waren allemaal vrolijke gele zonnebloemen. Ik wil je juist laten zien dat je met deze stans ook een mooie stemmige kaart kunt maken. Hieronder laat ik je m.b.v. foto's zien hoe ik deze kaart gemaakt heb. Ik heb de zonnebloem twee keer gestanst uit lichtgrijs linnen cardstock. Bewaar het overgebleven cardstock en het rondje dat uit de zonnebloem komt. Beide zonnebloemen heb ik net zolang over elkaar heen geschoven tot ik ze mooi op elkaar vond liggen. Daarna heb ik ze net iets over de helft doorgesneden langs de blaadjes. Van de ene heb ik de blaadjes allemaal opgebold, de ander blijft plat.  Ik heb wat lijm langs de rand gedaan (zie onderstaande foto) en beide delen op elkaar geplakt. Het is niet erg als

Winnen / Give away

   Winactie onder onze volgers  Wat verloten we? We gaan elke maand een hobbypakket verloten met daarin 50 verschillende hobbyproducten. Zoals Stempels, snijmallen, stiften, klei en ga zo maar door. Elke maand een nieuw pakket.  Dus blijf ons volgen zodat je elke maand weer kans maakt op een hobbypakket helemaal voor niks!! Hoe doe je mee? Wil je kans maken op deze vette prijs? Om kans te maken is het noodzakelijk dat je https://goedkoopstehobbynl.blogspot.com/ volgt via de knop aan de rechterkant. En dat je 1 van de blogs die wij online hebben gezet te delen.  Volg je ons al? Dan hoef je verder geen actie te ondernemen. Dan hoef je alleen elke maand dat je mee wilt doen, een blog van ons te delen op jouw favoriete plek.  Naast het volgen op ons blog kun je ons ook volgen op Facebook:  https://www.facebook.com/goedkoopstehobby.nl/ Meedoen kan tot… Je kunt tot aan het eind van elke maand meedoen aan deze actie. Daarna trekken we de winnaars deze volgen rond de 5de van elke maand.  Heb j

Booh 🎃.......

Halloween op komst... 🎃👻🎃👻 De gezellige tijd , van lichtjes en leuke avondjes komen er weer aan. Met het oog op 👻 Halloween,  heb ik sprookjes gemaakt. Ik heb Cernit gebruikt. Night Glow/ glow in the dark. Heel simpel om te maken, met een super leuk resultaat. En in de nacht licht het ook nog op. Dit zijn de spulletjes die ik gebruikt heb. Vaasjes. Glazen bolletjes. (Aan gebrek bij katoen bolletjes) 3 pakjes cernit klei. En een roller , en mesje.  Ik Heb er stukjes van gemaakt. En tot een plak gerold. Ik doe dit door mijn pasta machine, maar met de hand en een fles is dit ook mogelijk. Het moet wel goed door gekneed worden , anders krijg je luchtbelletjes. De plak klei heb ik in drie stukken gesneden. 1 pakje voor 1 spookje. Dit is mijn basis. Alles flesjes zijn goed. Voor het bolletje zou je ook een knikker, katoenen bol of keukenrol bolletje met zilverfolie erover heen kunnen gebruiken. Maar denk er aan dat