Doorgaan naar hoofdcontent

Moederdag kaartje

 





Ik ging afgelopen week al naar mijn moeder en bracht bij een cadeautje ook dit kaartje mee.
Ik wilde graag iets doen met de planner stans van DDBD mei, altijd leuk om deze ook te gebruiken bij het maken van een kaartje. Ik heb nog steeds geen planner gemaakt dit jaar dus spaar deze leuke stansen voor volgend jaar om te gebruiken in mijn journal. En gebruik ze nu elke maand om een kaartje te maken want een kaart van de maand waarin je jarig bent is ook erg leuk.


Op deze foto kan je zien dat ik ook aan de slag ben gegaan met de nieuwe stempel van DDBD: 
Rubber stamp Butterfly 2
Heel erg leuk deze ronde stempels waar je ook  ATC coins mee kan maken.



De papierblokken van Studio Light blijven mooi, 
ik gebruik ze graag bij het maken van kaarten en journalen.
Wat een leuke detailplaatjes zitten erin. Ideaal dat het push-out is en je niet hoeft te knippen. 


Ik plakte de versierde MEI op een ronde cirkelkaart en maakte hem af met een tekst stempel van Studio Light: Bedankt dat je er altijd voor mij bent.
Ik heb echt de allerliefste moeder van de hele wereld.

Lieve groetjes en een fijne moederdag morgen.
Ik denk ook aan iedereen voor wie moederdag niet zo'n fijne dag (meer) is, heel veel liefs voor jullie en ik wens jullie lieve mensen om je heen.

Ellen Snel-Dorgelo

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

STERKTE (met de zonnebloem van Marianne Design)

STERKTE Hallo allemaal, Deze keer heb ik voor  GoedkoopsteHobby.nl , en vooral voor jullie natuurlijk, een 'STERKTE' kaart gemaakt met de mooie nieuwe zonnebloem stans  van Marianne Design. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het idee op pinterest heb gezien, maar dit waren allemaal vrolijke gele zonnebloemen. Ik wil je juist laten zien dat je met deze stans ook een mooie stemmige kaart kunt maken. Hieronder laat ik je m.b.v. foto's zien hoe ik deze kaart gemaakt heb. Ik heb de zonnebloem twee keer gestanst uit lichtgrijs linnen cardstock. Bewaar het overgebleven cardstock en het rondje dat uit de zonnebloem komt. Beide zonnebloemen heb ik net zolang over elkaar heen geschoven tot ik ze mooi op elkaar vond liggen. Daarna heb ik ze net iets over de helft doorgesneden langs de blaadjes. Van de ene heb ik de blaadjes allemaal opgebold, de ander blijft plat.  Ik heb wat lijm langs de rand gedaan (zie onderstaande foto) en beide delen op elkaar geplakt. Het is niet erg als

Winnen / Give away

   Winactie onder onze volgers  Wat verloten we? We gaan elke maand een hobbypakket verloten met daarin 50 verschillende hobbyproducten. Zoals Stempels, snijmallen, stiften, klei en ga zo maar door. Elke maand een nieuw pakket.  Dus blijf ons volgen zodat je elke maand weer kans maakt op een hobbypakket helemaal voor niks!! Hoe doe je mee? Wil je kans maken op deze vette prijs? Om kans te maken is het noodzakelijk dat je https://goedkoopstehobbynl.blogspot.com/ volgt via de knop aan de rechterkant. En dat je 1 van de blogs die wij online hebben gezet te delen.  Volg je ons al? Dan hoef je verder geen actie te ondernemen. Dan hoef je alleen elke maand dat je mee wilt doen, een blog van ons te delen op jouw favoriete plek.  Naast het volgen op ons blog kun je ons ook volgen op Facebook:  https://www.facebook.com/goedkoopstehobby.nl/ Meedoen kan tot… Je kunt tot aan het eind van elke maand meedoen aan deze actie. Daarna trekken we de winnaars deze volgen rond de 5de van elke maand.  Heb j

Booh 🎃.......

Halloween op komst... 🎃👻🎃👻 De gezellige tijd , van lichtjes en leuke avondjes komen er weer aan. Met het oog op 👻 Halloween,  heb ik sprookjes gemaakt. Ik heb Cernit gebruikt. Night Glow/ glow in the dark. Heel simpel om te maken, met een super leuk resultaat. En in de nacht licht het ook nog op. Dit zijn de spulletjes die ik gebruikt heb. Vaasjes. Glazen bolletjes. (Aan gebrek bij katoen bolletjes) 3 pakjes cernit klei. En een roller , en mesje.  Ik Heb er stukjes van gemaakt. En tot een plak gerold. Ik doe dit door mijn pasta machine, maar met de hand en een fles is dit ook mogelijk. Het moet wel goed door gekneed worden , anders krijg je luchtbelletjes. De plak klei heb ik in drie stukken gesneden. 1 pakje voor 1 spookje. Dit is mijn basis. Alles flesjes zijn goed. Voor het bolletje zou je ook een knikker, katoenen bol of keukenrol bolletje met zilverfolie erover heen kunnen gebruiken. Maar denk er aan dat